طی اطلاعیه ای اعلام شد؛

تمدید مهلت شرکت در آزمون استخدامی صنایع شیر ایران

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام نکرده اند می توانند از تاریخ چهارشنبه ۷خرداد ۹۹ لغایت ۱۶ خرداد ۹۹ در مدت ده روز با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس :www.hrtc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طبق‌ اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران می‌رساند این شرکت باتوجه به شرایط موجود در کشور و حجم بالایی از تقاضا اقدام به تمدید ثبت نام کرد.

به  گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه)، داوطلبانی که اقدام به ثبت نام نکرده اند می توانند از تاریخ چهارشنبه ۷خرداد ۹۹ لغایت ۱۶ خرداد ۹۹ در مدت ده روز با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس :www.hrtc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

گفتنی است تاریخ ثبت نام تمدید نخواهد شد و کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی ،منحصرا از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.داوطلبان میتوانند جهت کسب اطلاع بیشتر از دفترچه راهنمای قرار گرفته شده بر روی وب سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

Share