و دستاوردهای پزشکان و تیم پزشکی مجرب شایسته ستایش است

تقدیر رئیس کل دادگستری گیلان از عملکرد کادر درمانی استان در دوران شیوع کرونا

رئیس کل دادگستری گیلان در این مراسم عملکرد برجسته و پیامبرانه کادر درمانی در دوران شیوع حاد ویروس کرونا را سبب ترویج مهربانی، محبت و همبستگی و رفع انشقاق و تفرقه در جامعه بیان نمود و آن را شایسته تجلیل و تقدیر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش تقدیر از پزشکان مسئول بیمارستان­ ها و واحدهای بهداشتی شهرستان­ های استان گیلان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز در سالن شهید بهشتی دادگستری گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در این مراسم با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از ایثارگری، تلاش و مجاهدت و از خودگذشتگی پزشکان و کادر درمانی کشور در این رویداد، به عنوان یک حماسه عظیم یاد کرد و از تغییر نگرش جامعه به این قشر پرتلاش سخن گفت.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در طی سال­ های متمادی مردم را به توحید و زدودن شرک دعوت نمود، تصریح کرد: خداوند در قرآن علی رغم تمام فضائل و زحمات پیامبر، تنها یک فضیلت از ایشان را با عنوان نعمتی بزرگ یاد نمود و آن ایجاد اخوت، صمیمیت، الفت و مهربانی است.

وی عملکرد برجسته و پیامبرانه کادر درمانی در دوران این حادثه را سبب ترویج مهربانی، محبت و همبستگی و رفع انشقاق و تفرقه در جامعه بیان نمود و آن را شایسته تجلیل و تقدیر دانست.

این مقام ارشد قضایی همچنین اقبال مردم به جامعه پزشکی را یک سرمایه اجتماعی خواند و بر حفظ این فضیلت و ماندگاری آن در جامعه تاکید نمود و خاطر نشان کرد: تلاش پزشکان و کادر درمان در بیمارستان ها همانند فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس، مهربانی و صمیمیت را برای مردم به ارمغان آورد و این بزرگترین فضیلت است که باید برای کادر درمان حفظ شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمن تجلیل از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی، روسای بیمارستانها، پزشکان و همه کادر درمانی استان، آنان را صاحب یک تجربه بزرگ دانست و افزود: تجارب استان­ های گیلان و قم در رویارویی با این ویروس و دستاوردهای پزشکان و تیم پزشکی مجرب این استان­ ها شایسته ستایش است چنانکه همین تجارب در پیشگیری، کنترل و مهار بیماری در سایر استان ها مورد استفاده قرار گرفته است.

گفتنی است در پایان این مراسم از پزشکان و کادر درمانی استان گیلان با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس کل دادگستری استان قدردانی شد.

Share