در نشست مشترک عنوان شد؛

تاکید فرمانداران آستارا و نمین بر بهسازی کنارگذر تونل حیران آستارا

فرمانداران شهرستان‌های آستارا و نمین بر بهسازی و احیای جاده کنارگذر تونل حیران در محور آستارا – اردبیل، به منظور کاهش بار ترافیک و تسهیل تردد خودروها تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فرماندار آستارا در دیدار با فرماندار نمین در فرمانداری این شهرستان گفت: بهسازی و احیای جاده کنار گذر تونل محور آستارا-اردبیل و اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی ساعات، نقش مهمی در کاهش ترافیک خواهد داشت و مسئولان دستگاه های مرتبط شهرستان های آستارا و نمین در این خصوص همکاری کنند.

حسن رستم زاد بیان کرد: نظارت فنی و کارشناسانه در کاهش ترافیک گردنه حیران تاثیرگذار است و برای جلوگیری از تردد کامیون ها در ایام پرترافیک و تعطیل، راهدای و پلیس راه بیشتر همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به همکاری مستمر مسئولان استان های همجوار با یکدیگر افزود: دشمن از هر فرصت برای به هم زدن اتحاد و همدلی مردم استفاده می کند اما همکاری مسئولان استان های گیلان و اردبیل در طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع کرونا، عزم راسخ مدیران به خدمتگزاری و بی اعتنایی به حاشیه سازی ها را نشان داد.

فرماندار شهرستان نمین هم در این دیدار گفت: برای بهسازی و بهره برداری از کنار گذر تونل آستارا – اردبیل موافق هستیم و به زودی شاهد استفاده مجدد از این مسیر خواهیم بود.

عاطف ناصری اضافه کرد: حضور مستمر پلیس در ساعات پرترافیک و تکمیل علائم راهنمایی و رانندگی در محور حیران ضرورت دارد.

وی با اشاره به برگزاری ادامه این جلسه در شهرستان نمین ادامه داد: این جلسه ها با هدف روان سازی ترافیک محور آستارا-اردبیل ادامه خواهد داشت و رانندگان با رعایت قوانین، مسئولان را در خدمتگزاری یاری کنند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share