رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان خبر داد:

برگزاری نماز عید فطر در ۹ منطقه سفید گیلان | راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در ۹ منطقه سفید گیلان گفت: راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود اما نماز عید فطر و نماز جمعه در مساجد ۹ شهرستان و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی در جلسه شورای اداری استان گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به توزیع ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در استان گیلان اظهار کرد: در دو مرحله قبلی با همکاری مسئولان، خیرین و مردم ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع‌ شده و مرحله آخر هم در پنجشنبه هفته بعد توزیع می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره جزئیات برگزاری نماز جمعه و عید فطر در استان گیلان گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا ۹ شهرستان استان گیلان دارای وضعیت سفید بوده و نماز عید فطر و نماز جمعه در مساجد این ۹ شهرستان و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادلی افزود: علاوه بر سیاهکل، رضوانشهر و پره سر که چند هفته پیش از نظر شیوع کرونا شهر سفید اعلام شد ۶شهر شفت، تالش، لیسار، اسالم، حویق، ماسال بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان به شهرهای سفید گیلان اضافه شد.

وی با اذعان به اینکه راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود، بیان کرد: بر اساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال در استان گیلان راهپیمایی روز قدس و هیچ اجتماعی در این خصوص برگزار نشده و در سطح شهرستان‌های استان بیانات مقام معظم رهبری پخش خواهد شد.

Share