فرمانده سپاه رودسر در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد؛

برگزاری سومین مرحله رزمایش مواسات در رودسر؛ ۲۴۵۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری توزیع شد

حسنی اعلام کرد: در این مرحله ۲۴۵۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری برای خرید به ارزش ریالی ۶۶۰ میلیوت تومان تهیه و تدارک دیدیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار محمداسماعیل حسنی فرمانده سپاه ناحیه رودسر در حاشیه برگزاری سومین مرحله اهدای بسته های معیشتی به افراد آسیب دیده بر اثر بیماری کرونا به دیارمیرزا گفت: به همت و همکاری مردم شهرستان رودسر، خیرین و بسیجیان همیشه در صحنه، هیئت امنای مساجد، امام جمعه شهرستان و همه مسئولین شهرستان، توانستیم سومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی  و کمک مومنانه را در راستای فرمایشات رهبر انقلاب اجرا کنیم.

حسنی اعلام کرد: در این مرحله ۲۴۵۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری برای خرید به ارزش ریالی ۶۶۰ میلیوت تومان تهیه و تدارک دیدیم.

وی افزود: این بسته ها و کارت ها بین حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج توزیع شد تا به دست افرادی که بر اثر کرونا از نظر اقتصادی به مشکل برخوردند توزیع شود.

فرمانده سپاه رودسر گفت: از ابتدای رزمایش تا کنون توانسیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تهیه کنیم و این بسته ها در راستای سه مرحله رزمایش در بین مردم و اقشار آسیب دیده بر اثر بروز بیماری کرونا توزیع شده است.

حسنی ضمن تشکر از خیرین و همه مردم، توصیه کرد: تا زمانی که نیاز به کمک و همدلی هست در این عرصه حضور داشته باشند و ما را در یاری رساندن به افراد نیازمند کمک کنند.

 

 

Share