در دیدار استاندار گیلان با وزیر اقتصاد تأکید شد؛

بانکهای خصوصی در گیلان حداقل ۵۰ درصد منابع را در راستای تولید و اشتغال اختصاص دهند

در دیدار نماینده عالی دولت در گیلان با وزیر امور اقتصادی و دارایی، بر ضرورت تقویت اشتغال و سرمایه گذاری در استان و نیز تسهیل بهره مندی کارآفرینان گیلان از منابع بانکی بویژه بانک های خصوصی تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع در دیدار با دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، گزارشی از وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری در گیلان بیان و اظهار کرد: از آنجایی‌که بانک های خصوصی در استان، از منابع و سرمایه های مردم استان استفاده می کنند؛ لازم است حداقل ۵۰ درصد منابع جمع آوری شده خود را در راستای تولید و اشتغال اختصاص دهند.

وی با اشاره به شعار جهش تولید تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد که بانک های خصوصی این منابع را برای تحقق این شعار راهبردی، به فعالان و کارآفرینان پرداخت کنند.

لزوم توجه به زیرساخت های لازم بمنظور رونق بخشیدن به حمل و نقل ترکیبی و ایجاد هاب باربری در ایستگاه راه آهن رشت با استفاده از اختیارات بند ۱ ماده ۱۸ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی بر آن تأکید کرد.

بررسی آخرین وضعیت مدیریت ویروس کرونا و پروژه‌های عمرانی ملی در حال اجرای گیلان

ارسلان زارع در دیدار با دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، گزارشی از اقدامات انجام شده در ارتباط با مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان بیان داشت.

بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی ملی در حال اجرا در گیلان از دیگر مواردی بود که در دیدار امروز استاندار گیلان با رئیس دفتر رئیس جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص سیاست های کلی مرتبط با توسعه استان در جریان دیدار دکتر زارع با دکتر واعظی بحث و تبادل نظر شد.

Share