فرماندار فومن خبر داد؛

بازسازی و تجهیز زیرساخت‏های بهداشت و درمان فومن توسط ارتش

محسنی با اشاره به اهتمام و اعلام آمادگی نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی برای بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: با گذشت سه ماه، هنوز اقدامی درخصوص آماده سازی و ارائه نقشه و مشخصات و کارخواسته طرح بیمارستان امام حسن مجتبی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت و درمان استان گیلان به همراه نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان با فرماندار شهرستان فومن دیدار کردند.
در این دیدار، درخصوص آخرین وضعیت اجرای عملیات عمرانی و نوسازی در مرکز بهداشت ماکلوان و همچنین بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهر فومن و نوسازی و تجهیز تعدادی از خانه های بهداشت شهرستان بحث و گفتگو شد.
محمدرضا محسنی در این نشست اظهار کرد: در شرایط کنونی، اقدام بسیار ارزشمندی توسط ارتش در راستای نوسازی و تجهیز مرکز بهداشت ماکلوان انجام شده است.
وی با بیان این که انتظار می رفت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسئولین آن با التفات به ظرفیت ارتش، توجه بیشتری به تکمیل طرح های نوسازی و تجهیز زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان داشته باشند که برخی از آن ها پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند، بر اهتمام خود و نمایندگی ارتش در ارائه حداکثر خدمات به مردم شهرستان تاکید کرد و افزود: جا دارد دانشگاه علوم پزشکی نیز درخصوص انجام وظایف خود و تکمیل اقداماتی که از سایر منابع ملی تأمین اعتبار شده اند اهتمام جدی داشته باشد.
محسنی با اشاره به اهتمام و اعلام آمادگی نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی برای بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: با گذشت سه ماه، هنوز اقدامی درخصوص آماده سازی و ارائه نقشه و مشخصات و کارخواسته طرح بیمارستان امام حسن مجتبی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام نشده، خواستار تسریع کار دانشگاه علوم پزشکی در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان فومن شد.
فرماندار شهرستان تصریح کرد: پس از اقدام دانشگاه علوم پزشکی استان جهت ارائه نقشه مشخصات و کارخواسته خود به منظور بازسازی و تجهیز زیرساخت های بهداشت و درمان شامل بیمارستان فومن و تعدادی از خانه های بهداشت شهرستان، عملیات اجرایی توسط ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن آغاز خواهد شد.
در ادامه این دیدار، از نحوه اجرای عملیات نوسازی و تعمیرات انجام شده در مرکز بهداشت شهر ماکلوان بازدید شد.
همچنین با بازدید از دو خانه بهداشت در روستاهای آبرود و گسکره در بخش سردارجنگل، از مسائل و مشکلات این دو خانه بهداشت اطلاع حاصل شد و مقرر شد با مساعدت ارتش و اعلام مطالبات شبکه بهداشت و درمان، نسبت به نوسازی و تجهیز آن دو اقدام شود.

Share