فرماندار املش در جلسه شورای اداری؛

اگر اولویت فرماندار و نماینده با نیازهای مردم در یک راستا باشد، مشکلات مردم حل می‎شود

رنجبر نیاول گفت: اگر اولویت فرماندار شهرستان و نماینده با نیازهای مردم در یک راستا و منطبق باشد، آن شهرستان توسعه و پیشرفت خواهد یافت و مشکلات مردم حل می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رنجبر نیاول در جلسه شورای اداری شهرستان املش با خیرمقدم به حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش با بیان اینکه هنوز شرایط کرونا در کشور عادی نشده است، اظهار کرد: همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی با جدیت تمام رعایت شود.

فرماندار املش با بیان اینکه املش مردم وفاداری به آرمانهای نظام دارد، گفت: در انتخابات پیشین هم مردم بسیار درخشان ظاهر شدند و این می طلبد که مسوولان برای خدمت رسانی به مردم وفاق بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر اولویت فرماندار شهرستان و نماینده با نیازهای مردم در یک راستا و منطبق باشد، آن شهرستان توسعه و پیشرفت خواهد یافت و مشکلات مردم حل می شود.

رنجبر نیاول با اشاره به تمایل حجت الاسلام صفری برای عضویت در کمیسیون کشاورزی اظهار کرد: املش یک شهرستان کشاورزی است و در همه زمینه ها از چای تا برنج و مرکبات، دامداری و زنبورداری حرف برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: مردم همه مسوولان را چه دولت، قوه مقننه و قوه قضاییه به یک چشم نگاه می کنند و حاکمیت می دانند.

نماینده عالی دولت در املش تصریح کرد: در شهرستان مردم از تمام مسوولان کار میخواهند و ما هم باید تلاش کنیم که خادمان خوبی باشیم.

 آب شرب جزو مشکلات جدی شهرستان املش است

به گزارش دیارمیرزا؛ رنجبر نیاول با اشاره به وضعیت شهرستان املش گفت: طی ۷ ماه حضورم تلاش بر این بوده که فضای هم افزایی در شهرستان به وجود آید تا به مردم آسیبی نرسد و با همین رویکرد در بحران برف و کرونا شهرستان املش موفقیت نسبی به دست آورد.

وی با قدردانی از روسای ادارات املش افزود: پروژه چمن مصنوعی با اعتبار ۳ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شده است.

فرماندار املش به اعتبار ۵ میلیارد تومانی مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز آغاز شده است.

رنجبر نیاول با بیان که برای تکمیل پروژه ها نیازمند اعتبارات ملی هستیم، اظهار کرد: از سه پل تخریب شده یکی ساخته شده است و مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات کمیته برنامه ریزی و مصوبات اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آب شرب جزو مشکلات جدی شهرستان املش است، افزود: در این حوزه عمده مشکلات مدیریت نیست بلکه زیرساخت آب دچار مشکل هستیم و نمیتوان منتظر ماند تا تصفیه خانه طول لات بازسازی شود.

فرماندار املش گفت: در مواقع بحرانی سال میتوان از افزایش ظرفیت آب شرب شرق گیلان و همچنین حفر چاه جدید بهره گرفت.

رنجبر نیاول افزود: در بحث آب زراعی مشکل ما در شهرستان مدیریتی است و شهرستان یک نفر متولی در این حوزه ندارد، باتوجه به مشکلاتی که در حوزه رودسر وجود دارد یک نفر نمی تواند دو شهرستان را پوشش بدهد و نیاز است که این موضوع برطرف شود.

وی با اشاره به شیوه ویروس کرونا و برگزاری رزمایش مواسات اظهار کرد: اقدامات بزرگی در شهرستان انجام شد و بیش از ۵ هزار سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع شد.

گفتنی است در پایان از خیرین بابت همراهی در رزمایش مواسات قدردانی شد.

Share