عضو جبهه پایداری:

امکان ندارد شورای نگهبان احمدی‌نژاد را تایید صلاحیت کند|نمی‌توان از او در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کرد

روانبخش، عضو شاخص جبهه پایداری می گوید رفتارهای احمدی نژاد سنخیتی با اصولگرایی ندارد و نمی توان از او حمایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین با اشاره به ضرورت اصلاح قانون انتخابات، گفت: باید توجه داشته باشیم که شورای نگهبان قرار است فردی را تایید صلاحیت کند که بعد از مقام معظم رهبری در جایگاه نخست اجرایی قرار می‌گیرد. متاسفانه قانون انتخابات در کشور ما آن قدر ایراد دارد که هر فردی به خود اجازه می‌دهد برای حضور در مسند ریاست جمهوری ثبت نام کند و پس از آن «وزارت کشور» و «شورای نگهبان» مجبور می‌شوند با صرف زمان و هزینه به بررسی صلاحیت این دست از افراد بپردازند.

وی درباره تحرکات اخیر احمدی نژاد برای ورود به عرصه انتخابات، گفت: احمدی نژاد با وجود تلاش‌هایی که انجام می‌دهد این امکان را ندارد که از سد شورای نگهبان عبور کند. زیرا پرونده ایشان حتی از آنچه در سال ۹۶ بود، سنگین‌تر نیز شده است.

احتمال دارد احمدی نژاد کاندیدا معرفی کند اما…
روانبخش درباره احتمال معرفی یک کاندیدا از سوی احمدی نژاد گفت: بله امکان دارد، اما با این کار هم توفیقی حاصل نمی‌کند. زیرا در سال‌های ۹۲ و ۹۶ هم همین مسیر را رفت و با معرفی آقایان «مشایی» و «بقایی» سعی در حمایت از اطرافیان خود داشت ولی به نتیجه نرسید.

رفتار احمدی نژاد سخنیتی با اصولگرایی ندارد
عضو جبهه پایداری با تاکید براینکه رفتارهای احمدی نژاد سنخیتی با اصولگرایی ندارد، گفت: «رفتارها»،« شعارها» و «تفکرات» چند سال اخیر آقای احمدی نژاد به هیچ عنوان سنخیتی با تفکر اصولگرایی ناب ندارد و نمی‌توان از چنین فردی برای انتخابات حمایت کرد. بنده انکار نمی‌کنم که در گذشته بخشی اصولگرایان از جمله خود بنده از ایشان حمایت کرده‌ایم و در دولت نهم نیز موفقیت های چشمگیری داشت، اما داستان امروز آقای احمدی نژاد کاملا متفاوت از گذشته شده است.

Share