مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تأکید کرد:

امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری خواهد بود

نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: امتحانات پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و آزمون‌های پایه نهم در قالب غیر متمرکز توسط مدیران مدارس برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: امتحانات پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و آزمون‌های پایه نهم در قالب غیر متمرکز توسط مدیران مدارس برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

نادر جهان‌آرای در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و شورای معاونان ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی دستاوردهای دوران کرونا اظهار داشت: تعطیلی مدارس سبب شد تا با استفاده از فناوری‌های نوین دانش معلمان درباره نحوه آموزش دانش آموزان در فضای مجازی ارتقا یابد.

وی با تشکر از تلاش های مجدانه فرهنگیان در آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و سامانه «شاد»  خاطرنشان کرد: در بازگشایی دوباره مدارس که در ۲۷ اردیبهشت انجام شد، هدف بر رفع اشکال دانش آموزان قرار گرفته است و حضور آنان جنبه اختیاری دارد.

جهان‌آرای از معاونت ابتدایی و به ویژه روسای ادارات مناطق خواست با توجه به شروع ایام ثبت نام، با نظارت دقیق نسبت به ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم حساسیت و اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان این نشست از برگزیدگان اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین در سال ۹۸ تقدیر شد:

 بر این اساس در بخش روسای ادارات مناطق: از قاسم احمدپور (مدیرآموزش و پرورش املش)، محمود کنعانی(رئیس پیشین آموزش و پرورش خمام) و محمد رضا امینی (رئیس آموزش و پرورش دیلمان) قدردانی شد.

در بخش روسای ادارات حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش از مجید فاریابی، مازیار صفرپناه و حسین پور (روسای ادارات بازرسی، انجمن اولیا و مربیان و طرح و برنامه) تقدیر شد.

در قسمت کارشناسان حوزه ستادی نیز از وحید پور رسول، مجتبی ابراهیمی و فرزاد جوادی قدردانی شد.

در گروه مدیران برگزیده مدارس در اجرای سند تحول بنیادین از فرزین دست گشاده(رودسر) ، الهام بصیری (رودبار) و مسعود پورحلم (ناحیه دو رشت) تقدیر شد.

در بخش معلمان هم راضیه محمدحسن‌زاده (لاهیجان)، زهرا ناجی (ناحیه یک رشت) و زینب پورمند (حویق) تقدیر شد.

Share