فرماندار آستارا خبر داد:

افزایش ۲۰۰ درصدی کشف مواد مخدر آستارا در سال گذشته

رستم‌زاد گفت: در سال گذشته شهرستان آستارا با رشد ۲۰۰ درصدی در حوزه کشف مواد مخدر رتبه اول گیلان را کسب کرد و در سه ماهه اول سال جاری رشد ۳۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در آستارا نشان دهنده عزم جدی دستگاه‌های متولی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون مبارزه با قاچاق مواد مخدر شهرستان مرزی بندر آستارا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار آستارا در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون مبارزه با قاچاق مواد مخدر این شهرستان در فرمانداری با اشاره به برخی سوء مدیریت‌ها بیان کرد: متاسفانه برخی اوقات می‌توان فعالیت‌های خوبی را با مدیریت مناسب انجام داد که افراد به دلیل نداشتن تخصص و تعهد باعث وقوع اتفاق‌های ناخوشایند می‌شوند.

حسن رستم‌زاد با تاکید بر انجام زیرساخت‌های پایانه ترانزیتی ایران و جمهوری آذربایجان در مرز آستارا تصریح کرد: زیرساخت این پایانه باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا به عنوان یک مسیر مهم ترانزیت کالا بین دو کشور مدیریت خوبی را در این زمینه انجام بدهیم.

نماینده عالی دولت در آستارا در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به گمرک و پایانه مرزی تکلیف می‌کنم که با تمام توان مقابل قاچاق کالا و ارز ایستاده و اجازه انجام این عمل را به افراد ندهند.

وی همچنین با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان گفت: در سال گذشته شهرستان آستارا با رشد ۲۰۰ درصدی در حوزه کشف مواد مخدر رتبه اول گیلان را کسب کرد و در سه ماهه اول سال جاری رشد ۳۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در آستارا نشان دهنده عزم جدی دستگاه‌های متولی است.

Share