سرپرست پليس راه گیلان خبر داد:

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم قزوین-رشت و آستارا-اردبیل

سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و آستارا-اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و آستارا-اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان گیلان و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل” و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ در محور قدیم “رشت – قزوین” و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور “اردبیل – آستارا” و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ ممنوع است.

Share