استقبال از «طفلی به نام شادی» در بازار کتاب:

اثر جدید شفیعی کدکنی نیامده به چاپ دوم رسید

«طفلی به نام شادی»،‌ تازه‌ترین اثر محمدرضا شفیعی کدکنی، پس از یک هفته از انتشار به چاپ دوم رسید. این اثر مجموعه اشعار سال‌های ۷۶ به بعد این شاعر و پژوهشگر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، مجموعه شعر «طفلی به نام شادی»، اثر جدید محمدرضا شفیعی کدکنی است که پس از ۲۳ سال از سوی نشر سخن در دسترس علاقه‌مندان به آثار او قرار گرفته است. کتاب که برای اولین‌بار در هفته گذشته منتشر شده،‌ با استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسیده است.

مجموعه جدید شفیعی کدکنی در حالی به چاپ دوم رسیده که در چاپ اول، با شمارگان هزار نسخه منتشر شده بود؛ همین موضوع سبب شد تا برخی از مخاطبان و اهالی فرهنگ نسبت به چاپ مجدد این مجموعه انتقاد کرده و آن را بازاریابی برای کتاب‌های ارزشمند توصیف کردند.

«طفلی به نام شادی» شامل پنج دفتر شعری شفیعی کدکنی با عناوین «زیر همین آسمان و روی همین خاک»، «هنگامه شکفتن و گفتن»، «از همیشه تا جاودان»، «شیپور اطلسی‌ها» و «در شب سردی که سرودی نداشت» است. عنوان کتاب از نام یکی از سروده‌های شفیعی کدکنی انتخاب شده است.

دفتر جدید مجموعه اشعار ۱۳۷۶ به بعد شفیعی کدکنی است. قبلاً نشر سخن دو مجموعه «آیینه‌ای برای صداها» (هفت دفتر شعر منتشر در سال‌های پیش از انقلاب) و «هزارهه دوم آهوی کوهی» (اشعار ۵۶ تا ۷۶) را از او منتشر کرده بود.

Share