اقدامات روابط عمومی آبفای گیلان در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بود

مدیرعامل آبفای گیلان در هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: اقدامات روابط عمومی آبفای گیلان درافزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل شرکت آبو فاضلاب از کارکنان دفتر روابط عمومی آبفای گیلان تقدیر و تشکر کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی از تلاش کارکنان این دفتر در سال گذشته تقدیر  وتشکر کرد و افزود: اینک روابط عمومی آبفای گیلان در نقطه خوبی ایستاده و با تلاش و همت مدیریت و کارکنان این دفتر خواهد توانست برنقاط قوت خود بیافزاید.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای ارتقا فرهنگ رعایت الگو و مدیریت مصرف آب انجام شده گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش مصرف آب توسط مشترکین ، دفتر روابط عمومی اقدامات خوبی در راستای اطلاع رسانی از وضعیت تامین و توزیع آب سالم انجام داد که قابل تقدیراست.

حسینی ارتباط دوسویه با مردم و اصحاب رسانه را لازمه ارتباطات دانست و گفت: انتظار است با رصد لحظه ای رسانه ها و پایگاه های خبری در جریان پیشنهاد ها و انتقادات قرار گیریم، چرا که بسیاری از مردم نظرات خود را به رسانه ها منعکس می کنند و با این کار می توان قدم های مثبت تری در راستای ارائه خدمات به مشترکین استانمان برداشت.

Share