گزارش تصویری آماده‌سازی گوشی‌های هوشمند پویش #گوشیتو_نیمکت_کن برای توزیع

مرکز نوآوری دانش‌آموزی مارلیک و موسسه مردم‌نهاد آوای امیدیار گیل باهدف کمک به تعدادی از دانش‌آموزان مستعد اما نیازمند که پیش‌ از این شناسایی‌ شده‌اند، پویش اهدا یا امانت گوشی‌ و تبلت‌های هوشمند را در گیلان آغاز کرده است.

مهتاب باقرزاده: پویش#گوشیتو_نیمکت_کن که به همت مرکز نوآوری دانش آموزی مارلیک، موسسه خیریه ایزددوستان شمال، همچنین موسسه مردم نهاد آوای امیدیار گیل و حمایت اصناف مختلف از جمله رستوران های معتبر استان، شرکت های نوپا و استارت آپ ها، مراکز برند پروتئینی، گوشی فروشی ها، رسانه ها و… با هدف حمایت از تحصیل کودکان محروم در ایام کرونا آغاز شده بود، وارد مرحله پخش و توزیع گوشی‌ها شده است. در این مرحله بر روی این گوشی‌ها نرم افزار های مورد نیاز برای طی کردن دوره های آموزشی و استفاده مناسب دانش آموزان از گوشی ها نصب شده است. سپس با ضدعفونی گوشی‌ها و بسته بندی پیرو اولویت بندی صورت گرفته به بیش از پنجاه خانواده شناسایی شده تحویل داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبسایت و راه های تماس پویش و یا مرکز و همچنین آدرس صفحه اینستاگرام مرکز به آدرس https://instagram.com/Marlik_ics به اطلاعات و جزئیات شیوه های همراهی به منظور ارایه اموزش های خود با تکمیل فرم آنلاین و هماهنگی لازم دست یابند.

Share