فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف ۶ کیلو تریاک در شهرستان آستارا و دستگیری متهمان

” سرهنگ محمد نمازی ” گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جاسازی مواد مخدر در داخل خودروی سواری سمند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

” سرهنگ محمد نمازی “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جاسازی مواد مخدر در داخل خودروی سواری سمند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری برادران بسیجی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان آستارا پس از انجام یکسری تحقیقات پلبسی و شناسایی خودروی مورد نظر،با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بازرسی کردند، اظهار داشت: در بازرسی از قسمت داخلی  این خودرو، ۶ کیلوگرم  مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ساک دستی بود کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان۲۹،۳۳، ۴۹ ساله به مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست تا در راستای ارتقای امنیت پایدار و پاکسازی شهرستان از مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ؛ پلیس را در تحقق این هدف و برقراری نظم و امنیت یاری نمایند.

Share