در پی وضعیت باثبات کرونایی در گیلان؛

پایان مأموریت نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان+ متن نامه

وزیر بهداشت و درمان با درخواست محمدحسین قربانی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان مبنی بر پایان مأموریت وی در راستای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان موافقت کرد و بدین ترتیب مأموریت او با توجه به مدیریت و کنترل نسبی این ویروس در سطح استان گیلان پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت و درمان ضمن تقدیر از مسؤولان و مردم در جهت کنترل نسبی ویروس کرونا در استان اعلام کرده بود که بحران کرونا در گیلان به یک‌رویه باثبات رسیده است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس دهم همچنین از وزیر بهداشت و درمان خواسته بود، ضمن موافقت با پایان مأموریتش در گیلان، ادامه امور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و استاندار دنبال شود.

گفتنی است با شیوع ویروس کرونا در گیلان، سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان پس از پایان مأموریت مهدی شادنوش، طی حکمی از ۱۶ اسفندماه سال گذشته محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس و‌ نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان را به‌عنوان نماینده خود در گیلان جهت مدیریت بیماری کرونا منصوب کرده بود.

 

Share