رئیس پليس راهور گیلان خبر داد:

یک کشته و یک مجروح بر اثر برخورد دو خودرو با دو دوچرخه در رودسر

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: بر اثر برخورد سواری ۲۰۶ با خودرو نیسان و دو دستگاه دوچرخه در شهرستان رودسر، یک تن جان‌باخته و یک نفر مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: بر اثر برخورد سواری ۲۰۶ با خودرو نیسان و دو دستگاه دوچرخه در شهرستان رودسر، یک تن جان‌باخته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار دادگستری شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با سرعت زیاد با یک دستگاه خودرو نیسان و سپس با دو دستگاه دوچرخه که در حاشیه خیابان در حال تردد بودند، برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از دوچرخه‌سواران که کودکی ۶ ساله بود در دم جان باخت ادامه داد: دوچرخه‌سوار دیگر که پدر این کودک است به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ طالبی بیان داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، عدم توانایی راننده ۲۰۶ در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان از رانندگان خواست، ضمن توجه به کلیه قوانین حین رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

Share