یکسری از دوستان از صحبتهای من سؤبرداشت داشتند:

واکنش مزدک میرزایی به شایعه اختلاف با فردوسی‌پور

در پی شائبه اختلاف مزدک میرزایی با عادل فردوسی‌پور، مجری تازه مهاجرت‌کرده سیما پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد و به شایعات پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فرارو، در پی شایعاتی که  لایو مزدک میرزایی و آرمین قبادی پاشا در خصوص دلایل جدایی‌اش از تلویزیون و مهاجرتش به انگلیس به وجود آمد، میرزایی با انتشار یک پست اینستاگرامی به شایعات واکنش نشان داد.

میرزایی در آن گفت‌وگو در پاسخ به پرسشی در مورد مهمترین دلیل جدایی‌اش از صداوسیما گفته بود «اگر می خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه‌شان گفتند…». این درحالی است که پیش‌تر رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه‌ای از انحصار و توجه زیاد صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند. همین موضوع شائبه‌هایی را ایجاد کرده بود که فرد مورد نظر عادل فردوسی‌پور است.

در همین راستا مزدک میرزایی در اینستاگرامش صراحتاً این موضوع را رد کرد و نوشت:

متاسفانه بعد از اولین گفتگوی لایو اینستاگرامی با آرمین قبادی پاشا، یکسری از دوستان از صحبتهای من سؤبرداشت داشتند و با توجه به اینکه در لایو بعدی کاملا توضیح دادم ولی می بینم هنوز یک سری سوال می پرسند در این مورد.
بیشتر از ۲۵ ساله که عادل رو می شناسم و به جز خوبی چیز دیگه ای ازش ندیدم. اون یکی از بهترین دوستان من بوده و خواهد بود. از توقف برنامه ۹۰ من هم مثل خیلی ها ناراحت شدم. این رو برای اون عده ای میگم که به شایعه سازی علاقه دارند.

Share