مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد:

نقش پر رنگ هیئت های مذهبی در مقابله با شیوع ویروس کرونا

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: هیئت های مذهبی در ایام شیوع بیماری کرونا در کمک به بخش های مختلف نقش پررنگی ایفا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح پنجشنبه در نشست هیئت‌های مذهبی گیلان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به لزوم ترویج عمل صالح، اظهار کرد: باید انسان‌ها را در هر کجای دنیا با مبانی اسلام ناب آشنا کنیم این کار نیز عمل صالح است.

وی با تاکید بر اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: باید از اعمال صالح خود مراقبت کنیم تا زمینه‌ساز حکومت مهدوی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رزمایش مواسات با جوشش مردمی در حال برگزاری است، افزود: هیئت‌های مذهبی در کمک‌رسانی در ایام شیوع بیماری کرونا نقش پررنگی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی بر پایه باورهای دینی و منطبق با فرامین اسلامی و انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد در کنار هیئت‌های مذهبی پیشگام در این عمل صالح بودند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در این روزها بسیاری از گروه‌های جهادی، خیران و روحانیت و سایر گروه‌ها در کارهای خیر با هم مسابقه می‌دهند، بیان کرد: باید بتوانیم همه در کنار هم و با کمک هم و با همکاری سایر نهادها برای کمک به همنوع خود اقدام تا به دستور رهبر معظم انقلاب نمونه‌ای از جامعه مهدوی را با همیاری و مواسات تداعی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند تا القا کنند که ایران در زمینه مقابله با بیماری کرونا دچار مشکلات فراوان شده است، اظهار کرد: باید در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهیم تا برای این شبهه افکنی‌ها پاسخ مناسب و کوبنده داشته باشیم.

Share