در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه صورت گرفت؛

نجات یک قلاده سگ از مرگ حتمی توسط «پلیس مهربان» در آستانه‌اشرفیه

پلیس مهربان با مشاهده درد و رنج سگ زخمی در اثر تصادف، پس از مداوای اولیه در شهرستان آستانه‌اشرفیه، روز بعد این حیوان مجروح و آسیب دیده را به کلینیک تخصصی حیوانات در رشت منتقل کرد تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عطوفت و مهربانی پلیس آستانه اشرفیه، یک قلاده سگ را از مرگ حتمی نجات داد.

استوار حسین عابدین‌زاده از کارکنان انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه، پنجشنبه گذشته هنگام مراجعه به محل کار، با یک قلاده سگ زخمی مواجه می‌شود که بنا به اظهار اهالی در اثر تصادف با یک دستگاه خودروی عبوری به شدت مجروح شده است.

بر پایه این گزارش، این پلیس مهربان با مشاهده درد و رنج سگ زخمی در اثر تصادف، پس از مداوای اولیه در شهرستان آستانه‌اشرفیه، روز بعد این حیوان مجروح و آسیب دیده را به کلینیک تخصصی حیوانات در رشت منتقل کرد تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

پس از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی، سگ زخمی تحت مراقبت این پلیس دلسوز قرار گرفت و هم اکنون پس از بهبود وضعیت عمومی، توان ایستادن بر روی پاهای خود را بدست آورده است.

این پلیس مهربان که بیش از ۳۰ میلیون ریال برای عمل جراحی و خرید داروی این سگ هزینه کرده است سال گذشته نیز در ارتفاعات شهرستان آستانه‌اشرفیه، جان یک گرگ زخمی را نجات داده بود.

وی هدف خود از انجام این عمل خداپسندانه را کاهش درد و ادامه حیات این سگ زخمی عنوان کرد و گفت: به عنوان یک انسان مسلمان، نجات جان هر موجود زنده و کمک به مخلوقات خدای بزرگ را بر خود واجب می‌دانم.

Share