در راستای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب؛

ناصر دو دانگه سرپرست امور آب و فاضلاب بندرانزلی شد

انتصابی دیگر در راستای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ادامه طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی با حضور مدیرعامل این شرکت در محل فرمانداری بندر انزلی مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان انجام و ناصر دو دانگه بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب بندر انزلی منصوب شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به نیروهای متخصص و توانمند در امور آب و فاضلاب شهرستان انزلی اظهار داشت: تخصص، تسلط به کار و تعهد سازمانی در همکاران این شهرستان موجب انتخاب مدیر شهرستان بندرانزلی از این حوزه شد.

وی با تأکید بر اینکه هدف خدمت به مردم است تصریح کرد: در پی این ابلاغ شهرستان بندرانزلی از مناطقی است که بصورت متمرکز در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی در قالب شهرستان یکپارچه خدمات ارائه می نماید و با توجه به اقدامات خوبی که در شهرستان بندرانزلی در حال اجراست، تلاش می نمائیم تا نتیجه این یکپارچه سازی برای مردم مثبت و ملموس باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان متمرکزترین پروژه های فاضلاب در سطح استان را مربوط به شهرهای رشت و انزلی اعلام کرد و افزود: دیدگاه مجموعه شرکت آب و فاضلاب، ساماندهی فاضلاب نقاطی است که به مرداب انزلی وارد می شود و با توجه به تملک زمین ایستگاه پمپاژ فاضلاب، اجرای پروژه ساماندهی فاضلاب انزلی را مجدانه پیگیری می نمائیم.

در ادامه اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در انتخاب مدیران تأکید بر بومی بودن آنهاست اظهار داشت: انتظار داریم پروژه های در دست اقدام آب و فاضلاب به جد پیگیری شود و ساماندهی موضوع فاضلاب بندرانزلی نیز در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است پیش از این ناصر دو دانگه بعنوان رئیس اداره بهره برداری امور آب و فاضلاب بندرانزلی خدمت می کرد.

Share