منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر؛

موضوع اخراج کارگران سد شفارود جدی بود | با تلاش همه جانبه مانع از بروز اتفاقات تلخ شدیم

محمدیاری گفت: جلوگیری از اخراج کارگران سد شفارود نمونه بارز اتحاد و همبستگی در بین مردم و مسئولین و اصحاب رسانه بود که مانع از بروز اتفاقات تلخ بعدی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن محمدیاری منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در گفت و گو با وارناخبر گفت: همه باید در کنار هم و گوش به امر رهبری، اختلافات را کنار بگذاریم و برای دفاع از امنیت و اقتدار و عمران ، آبادانی کشور تلاش کنیم.

محوز سخنان منتخب تالش در مجلس سازدهم بدین شرح است:

همه عزیزان می دانند، موضوع اخراج کارگران سد شفارود جدی بوده و در صورت نیاز دلایل لازم را به مردم شریف تالش بزرگ ارائه خواهم داد.

جلوگیری از اخراج کارگران سد شفارود نمونه بارز اتحاد و همبستگی در بین مردم و مسئولین و اصحاب رسانه بود که مانع از بروز اتفاقات تلخ بعدی شد.

کلید واژه این موضوع اتحاد و همبستگی، یکی بودن می باشد، با هم افزایی همه قوا می توانیم بر تمامی مشکلات چیره شویم.

اتفاقات مربوط به سد شفارود و بحث اخراج کارگران به ما نشان داد؛ هر زمان اتحاد و وحدت بین مسئولین و مردم باشد، براحتی میتوان در مقابل مشکلات و کمبودها با قدرت ایستاد.

بنده از تک تک عزیزانی که زحمت کشیدند ممنونم، از آقای شکری نماینده مردم تالش بزرگ، دکتر زارع استاندار گیلان، فرماندار شهرستان رضوانشهر، اصحاب رسانه و عموم مردم تشکر و قدردانی می کنم.

نتیجه کار با ارزش بود، همگی توانستیم با اتحاد و همدلی مانع از اخراج کارگران سد شفارود بشویم و در آینده نزدیک مشکلات دیگر را هم با اتحادمان مرتفع خواهیم کرد.

حال هر فردی در توانش توانست قدمی را بردارد مهم این نیست، که چه کسی کار را تمام کرد، مهم این است ما توانستیم با تلاش های همه جانبه، مانع از بروز اتفاقات تلخی بشویم و بار دیگر از همه عزیزانی که تمام تلاششان را در این راه انجام دادند، بی نهایت سپاسگزارم.

 اظهار نظر برخی افراد در خصوص جدی نبودن اخراج کارگران به جهت اطلاعات محدود و عدم اشراف آنان از وضعیت موجود و عدم تحلیل صحیح بوده است.

رهبر معظم انقلاب، امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند و اظهار نمودند در سالِ جهشِ تولید کسانی که دست‌اندرکار هستند جوری عمل کنند که تولید ان‌شاء‌اللّه جهش پیدا کند و یک تغییر محسوسی در زندگی مردم به وجود بیاورد.

اتخاذ شعار سال با توجه به اوضاع فوق، اقدامی استراتژیک برای جمهوری اسلامی، و مظهر همبستگی ملّی و منطقه‌ای خواهد بود.

Share