سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان خبر داد:

مرد ۵۵ ساله آستانه‌ای جان خود را فدای پاسداری از امنیت کرد

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان اظهار داشت: مرد ۵۵ ساله آستانه‌ای جان خود را فدای پاسداری از امنیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرد ۵۵ ساله آستانه ای جان خود را فدای پاسداری از امنیت کرد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی در پی اطلاع از خبر درگیری راننده و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت با مردی ۵۵ ساله و انتقال وی به بیمارستان، برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه این مرد ۵۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی دوربین های مدار بسته صحنه وقوع حادثه، تصاویری از راننده و ترک‌نشین نقابدار یک دستگاه موتورسیکلت بدست آوردند که آنها پس از کیف قاپی نافرجام و هنگام فرار با ممانعت و مقاومت این شهروند ۵۵ ساله مواجه شدند.

وی افزود: سارقان هنگام فرار با وارد کردن ضربه با سلاح سرد به سر و گردن این شهروند، وی را زخمی و از صحنه متواری می‌شوند.

سرهنگ رسول‌زاده با اشاره به اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی شواهد و مدارک و تعقیب سرنخ‌ها، متهمان شناسایی شدند، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه، موفق شدند قاتل را در یکی از شهر های همجوار و همدست وی را در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: متهمان در بررسی فنی پلیس و مواجهه با مدارک و دلایل به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه اصلی خود را کیف قاپی عنوان کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: قاتل ۳۵ ساله و همدست ۳۶ ساله وی که سابقه دار و چندین مورد کیف قاپی و سرقت را در پرونده خود دارند، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

Share