شب گذشته در برنامه دورهمی مطرح شد:

ماجرای داروفروشی بازیگر «هیولا» در ناصرخسرو

شکیب شجره، بازیگر سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» با کارگردانی مهران مدیری، برای اینکه بتواند شخصیت داوود را به خوبی اجرا کند مدتی در ناصر خسرو دارو فروخته تا بتواند با واقعیت‌های آن نقش مواجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شب گذشته(چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت) شکیب شجره بازیگر سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری شد. شجره که به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی«هیولا» با کارگردانی مهران مدیری نقش آفرینی کرده است، درباره نحوه پذیرش و آماده سازی خود برای این نقش صحبت کرد.

شکیب شجره در بخشی از گفتگو درباره «هیولا» گفت: «از استرالیا تازه بازگشته بودم و یک اجرایی هم به نام«تهوع» داشتیم. نشسته بودم تلفنم زنگ خورد افشین آقایی بود و به من گفت یک سریالی برای اقای مدیری هست، بیا من هم قبول کردم، نقش داوود را خواندم و واقعا آنجا عاشق این شخصیت شدم و به محض اینکه از آنجا خارج شدم رفتم ناصر خسرو و بخاطر آن نقش دستیار دارو فروش شدم و باورش هم نمی‌شد که من بازیگرم.

هی می‌گفتم من بازیگرم می‌گفت برو بابا، خلاصه که خیلی به من کمک کرد و من آنجا خیلی چیز دیدم و در اتمسفرش که قرار گرفتم خیلی چیزهای عجیبی دیدم و آن چیزی که من نشان دادم خیلی کمتر از واقعیت بود. من یک مواردی دیدم عجیب غریب، از نحوه چایی خوردن و نشستن گرفته تا حرف زدن و معامله کردن خیلی وحشتناک بود.»

او ادامه داد: «من اصولا اینگونه‌ام برای هر نقشی تحقیق و پژوهش و کار انجام می‌دهم و مدتی با آن زندگی می‌کنم و بسیار خوشحالم که شما در «هیولا» به من اعتماد کردید.»

Share