فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف چک پول جعلی در رضوانشهر که خرج خرید گاو و گوسفند شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۱۱ میلیون ریال چک پول جعلی و دستگیری ۳ متهم در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۱۱ میلیون ریال چک پول جعلی و دستگیری ۳ متهم در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید احشام با چک پول‌های جعلی در روستای زندانه شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد ۳ نفر به روستای زندانه مراجعه و از یکی از اهالی با چک پول‌های جعلی احشام خریداری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته متهمان در جاده دوران حین انتقال یک رأس گاو و ۳ رأس گوسفند با یک دستگاه خودرو باری نیسان شناسایی و دستگیر و یک میلیون ریال چک پول جعلی از آنها کشف شد.

سردار ملکی با بیان اینکه متهمان ۲۱، ۲۶ و ۳۱ ساله به خرید احشام با چک پول جعلی اعتراف کردند، ادامه داد: ۱۱۰ میلیون ریال چک پول جعلی از فروشنده نیز دریافت و مراتب صورتجلسه شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان گرفتار نشوند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share