به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات

قدردانی شهردار لنگرود از عملکرد واحد روابط عمومی

سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” و غلامرضا منصفی “رئیس شورای اسلامی شهر” با حضور در دفتر روابط عمومی شهرداری، از مدیر و عوامل اجرایی این دایره تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” و غلامرضا منصفی “رئیس شورای اسلامی شهر” با حضور در دفتر روابط عمومی شهرداری، از مدیر و عوامل اجرایی این دایره تقدیر نمودند.

 رجایی با تجلیل از مدیریت بهینه و به روز و همدلی موجود در بین نیروهای این واحد، مهمترین شاخصه های موجود در دایره روابط عمومی شهرداری را که سبب افزایش کیفیت کاری شده را افزایش سطح کیفی و کمی خبرنوزسی، ایجاد محتوا در تولیدات رسانه ای، تلاش در جهت شکوفایی نبوغ خبری، استفاده از جلوه های ویژه و تنوع در گزارشات، ایجاد همگرایی در بین رسانه های محلی و استانی، استفاده مثبت از ظرفیت رسانه های مجازی و نوشتاری و تعامل مثبت با اهالی هنر، رسانه و خبرنگاران دانست.

وی با یادآوری ظرفیت بالای رسانه ها در انعکاس صحیح عملکرد هر مجموعه خدمات رسان ، خواستار تلاش مضاعف و اتخاذ تدابیر کارشناسی در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف سازمان شدند.

در ادامه مهندس منصفی نیز با تقدیر از عملکرد دایره روابط عمومی شهرداری لنگرود افزود : در طی یکسال اخیر فضا سازی شهری بخصوص در ایام الله و مناسبت ها، متفاوت تر از گذشته بوده که مایه امتنان است و برگزاری مسابقات متعدد علمی و ویژه برنامه های فرهنگی ، نقطه عطفی در کارنامه این مجموعه پویا می باشد و خواسته ما اینست که با همین کیفیت ادامه داشته باشد.

در انتهای این نشست صمیمی، مجید صبوحی “مدیر روابط عمومی شهرداری لنگرود” نیز حمایت ها و ارشادهای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را نقطه کلیدی در توسعه حوزه روابط عمومی دانسته و بطور مختصر و تیتروار به بخشی از برنامه های پیش روی این حوزه در سال جاری اشاره نمود.

Share