اهدای بسته های فرهنگی به اعضای فعال کتابخانه؛

قاصدک با طرح #فراموشتان_نمیکنیم به میان کودکان و نوجوانان رشتی رفت

طرح ابتکاری #فراموشتان_نمیکنیم به همت صمد رهبریار، مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت و با تهیه بسته هایی شامل کتابهایی در رده سنی کودک و نوجوان و نیز یک جفت دستکش و پدالکلی با حضور در منزل ۶۰تن از اعضای فعال کتابخانه عمومی قاصدک و هدیه این بسته های فرهنگی درحال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح ابتکاری #فراموشتان_نمی‌کنیم به همت صمد رهبریار، مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت و با تهیه بسته هایی شامل کتابهایی در رده سنی کودک و نوجوان و نیز یک جفت دستکش و پدالکلی با حضور در منزل ۶۰تن از اعضای فعال کتابخانه عمومی قاصدک و هدیه این بسته های فرهنگی درحال اجراست.
به گفته مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک در این طرح ابتکاری که در راستای رسالت اجتماعی کتابخانه های عمومی و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، ضمن تحکیم ارتباط با اعضای کتابخانه، با کودکان و نوجوانان عضو که در قرنطینه خانگی اجباری بسر می برند دیدار و گفتگو شد.
همچنین صمد رهبریار هزینه تهیه هدایای این طرح را از سوی خیرین عنوان و فروشگاه کتاب بازباران رشت را از مهمترین حامیان اجرای طرح #فراموشتان_نمیکنیم عنوان کرد.
وی کتاب های اهدایی به اعضای کتابخانه عمومی سیار قاصدک در طرح مورد نظر را در پنج رده سنی الف، ب، ج، د و ه از انتشارات معتبر حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح به طور میانگین به ۱۲ نفر از اعضای فعال کتابخانه در هر محله که در فعالیت هایی از قبیل ترغیب دوستان و اعضا به عضویت در کتابخانه، تهیه فیلم و معرفی و نقد کتاب در فضای مجازی، شرکت در پویش های مختلف کتابخوانی و امانت کتاب مشارکت داشتند هدایایی از جنس کتاب و لوازم پیشگیرانه در مقابل بیماری کرونا اهدای شد.
همچنین صمد رهبریار، مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از دستکش، ماسک، نقاب شیشه ای و رعایت حد فاصل اجتماعی با هماهنگی با خانواده های اعضای مورد نظر، این بسته های فرهنگی را به اعضای فعال کتابخانه هدیه کردند.

Share