شهردار لنگرود:

شورا تجلی واقعی عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در ایران است

سید مهدی رجائی، “شهردار لنگرود” طی پیامی نهم اردیبهشت ‌ماه را که در تقویم جمهوری اسلامی و پیرو تأسیس شورای اسلامی شهر به نام «روز ملی شورا» نامگذاری شده است، به کلیه اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود و سایر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مهدی رجائی، “شهردار لنگرود” طی پیامی نهم اردیبهشت ‌ماه را که در تقویم جمهوری اسلامی و پیرو تأسیس شورای اسلامی شهر به نام «روز ملی شورا» نامگذاری شده است، به کلیه اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود و سایر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

شورا، نهادی مقدس است که بدون شک تجلی واقعی عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این مصداق، ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

با تأسیس شورای اسلامی شهر بود که فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافت و بیش ‌از پیش مشاهده شد.

منتخبین مردم در قامت اعضای شورای اسلامی شهر یا روستا با تعهد و وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌نمایند و با امانت، کفایت، درایت، کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه کوشش می‌نمایند و در جهت بالندگی، شکوفایی و عمران و آبادانی دیار خویش گام برمی‌دارند.

اینجانب بر حسب وظیفه و از باب علاقه و ارادت این روز مبارک را به تمامی اعضای تلاشگر شوراهای شهر و روستای شهرستان، اخص خصوص اعضای پابه رکاب، دلسوز، کاردان و همیشه همراه شورای اسلامی شهر لنگرود که صادقانه و خالصانه و تنها با هدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری گذاشته اند، تبریک می‌گویم و از درگاه احدیت برای همه این عزیزان، طول عمر با عزت و پر برکت خواهانم.

Share