همزمان با روز شوراها مطرح شد؛

شورای شهر و شهردار در یک راستا حرکت کنند|برای رسیدگی به مشکلات مردم از تفرقه دوری شود

امام جمعه آستارا با اشاره به لزوم همکاری شورای اسلامی شهر با شهردار گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار باید برای توسعه همه جانبه شهر در یک راستا حرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا، امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار و شهردار بندر مرزی آستارا با حضور در ساختمان شورای اسلامی این شهر روز شورا را تبریک گفتند.

امام جمعه آستارا با اشاره به لزوم همکاری شورای اسلامی شهر با شهردار گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار باید برای توسعه همه جانبه شهر در یک راستا حرکت کرده و باید در تمام اعمالشان برنامه ریزی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با اشاره به روزمرگی به عنوان یک آسیب برای شوراهای اسلامی شهر گفت: اعضای شورای اسلامی نباید دچار روزمرگی شوند و همچنین مصوبات این نهاد باید به یک نقش بی بدیل در توسعه شهر تبدیل شود.

وی با اشاره به گزارش های مردم در خصوص کاستی‌های برخی مدیران گفت: همواره باید برای جلب رضایت خداوند حرکت کرده و پیگیری و رفع مشکلات مردم باید از الزامات مدیران باشد.

برای رسیدگی به مشکلات مردم باید از تفرقه دوری شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این جلسه شورا برآیند مردم دانست و بیان کرد: توجه به مشکلات حوزه های مختلف عمرانی و اجتماعی شهر وظیفه شوراها بوده و در کنار رسیدگی به مشکلات مردم باید از تفرقه نیز دوری کنند.

سامان ساسانیان آستارا را دارای سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی دانست و گفت: ظرفیت‌های اقتصادی آستارا به تناسب این سابقه پیشرفت همه جانبه ای نکرده و همه مسئولان باید به طور جدی پیگیر مسائل عمرانی باشند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری آستارا در مقابله با شروع بیماری کرونا گفت: امیدواریم عملیات ضد عفونی معابر با قوت در شهرهای آستارا و لوندویل ادامه داشته باشد.

فرهاد محسنی رئیس شورای اسلامی شهر آستارا نیز در این نشست با اشاره به لزوم تصویب اجرای طرح های عمرانی گفت: در تصویب این طرح ها باید به منابع ملی و محیط زیست توجه شده و جلوی زیاده خواهی عده‌ای به منابع ملی را خواهیم گرفت.

محسنی هیچ عبادتی را بالاتر از خدمت به مردم ندانست و تصریح کرد: شورای شهر موظف به اجرای قانون بوده تا مشکلات مردم در حوزه های مختلف روز به روز کمتر شود.

به گزارش دیار میرزا، بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و هفت نفر در شورای اسلامی این شهر عضو هستند.

Share