ماشالله وروایی هنرپیشه ۶۱ ساله کرمانشاهی؛

شغل هیجان‌انگیز شخصیت عمو کاووس سریال «نون.خ»+ تصاویر

تصاویری از ماشالله وروایی هنرپیشه ۶۱ ساله کرمانشاهی که در سریال نون خ نقش محوری عمو کاووس را بر عهده دارد، منتشر شده که او را در لباس خلبانی هلی کوپتر نشان می دهد و به نقل از اکانتی توئیتری نوشته او سرهنگ بازنشسته و خلبان هلی کوپتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سریال نون خ ساخته سعید آقاخانی این شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود. ماشالله وروایی بازیگر کرمانشاهی کشورمان در این سریال نقش عمو کاووس را بازی می کند. امروز در پرشین وی می خواهیم شغل جالب عمو کاووس نون خ را در قدیم ببینیم.

شغل عمو کاووس نون خ

تصاویری از ماشالله وروایی هنرپیشه ۶۱ ساله کرمانشاهی که در سریال نون خ نقش محوری عمو کاووس را بر عهده دارد، منتشر شده که او را در لباس خلبانی هلی کوپتر نشان می دهد و به نقل از اکانتی توئیتری نوشته او سرهنگ بازنشسته و خلبان هلی کوپتر است و البته کامت‌هایی هم پای پست این اکانت هست که تاکید دارد این هنرپیشه از اعضای تیم مهندسی پروازهای هوانیروز بوده است.

‌ماشالله وروایی با انتشار عکسی از سریال نون خ درباره کردهای سرزمینش نوشت:

تفنگ یک کُرد اصالت و خانواده اوست. به افتخار تمام کُرد های سرزمینم که همیشه دلاورانه در نبرد زندگیشان جنگیدند. “هر بژی کُرد”

ماشالله وروایی بازیگر نقش کاووس سریال نون خ به مناسبت روز ارتش عکس هایی قدیمی از خودش منتشر کرد و نوشت:

‌ماخط شکن کهنهُ این تازه نبردیم بیگانه چه داند که در این خاک چه کردیم دیروز برای وطن از سینه گذشتیم امروز همان مرد وهمان سینه به دردیم تقدیم به تمام دلاور مردان ارتش جمهورى اسلامى ایران اعم از همرزمان و رفقای عزیزتر از جانم. این روز بر تمامی زحمت کشان و قهرمانان ارتش مبارک باد

عمو کاووس سریال نون خ با انتشار عکسی از علی ابوالحسنی منتشر کرد و نوشت:

‌”باورم نیست که دیگر نشـنوم آوای تو” علی جان پر کشیدنت چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باورمان می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز رابه خانواده ارجمندش صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می کنم.

 

Share