فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

سارق یک طلافروشی در رشت دستگیر شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق طلافروشی رشت در کمتر از ۵ ساعت خبر داد و افزود: با هماهنگی قضایی سارق ۲۸ ساله کمتر از ۵ ساعت در منزلش دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق طلافروشی رشت در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک طلافروشی در رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فردی به عنوان مشتری برای خرید وارد یک طلافروشی شده و حین دیدن طلا از غفلت صاحب مغازه استفاده و تعدادی طلا را سرقت و متواری شده است.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق این پرونده و منزل وی را در شهر رشت شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی قضایی سارق ۲۸ ساله کمتر از ۵ ساعت در منزلش دستگیر شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در محل دستگیری سارق، طلاهای سرقتی از قبیل ۵ حلقه النگو، یک رشته دستبند، دو عدد پلاک و یک حلقه انگشتر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

Share