آمریکا دست به اقدامی علیه ما بزند، پاسخی شدیدتر از عین الاسد خواهد دید

روایت مهم محسن رضایی از دسترسی ایران به سلاح‌ها و ابزارهای ناشناخته

محسن رضایی در واکنش به تهدیدات ترامپ گفت: مطمئن باشید این بار اگر آمریکایی ها کوچکترین غلطی را بکنند آن موقع است که ایران حتی سلاح ها و ابزارهای ناشناخته ای را به کار خواهد برد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از گفتگویی مهم با الجزیره به تهدیدات اخیر ترامپ واکنش نشان داد و گفت: آقای ترامپ را همه می‌شناسند. او قماربازی است که قیافه تهدیدآمیز می گیرد اما بسیار از درون خالی است. بارها توخالی بودن تهدیدهای ترامپ را در عمل مشاهده کرده ایم. بله اگر ایشان بخواهد جدی برخورد کند، برخورد ما بسیار شدید تر از عین الاسد است.

وی افزود: ما در عین الاسد وقتی پایگاه آمریکایی ها را هدف قرار دادیم، دو سه کشور دیگر هم بودند که از پایگاه های آمریکایی ها، در آن کشورها، پهپادهاشان را فرستاده بودند و سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید مهدی المهندس را به شهادت رسانده بودند. ما آماده بودیم که پایگاه های آمریکا در آن دو سه کشور دیگر را هم بزنیم. اما تصمیم گرفتیم که چون این اولین برخورد ما با آمریکایی ها است، فعلا همین عین الاسد را که زدیم کافی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر این بار آمریکایی ها در خلیج فارس، بخواهند کاری را انجام دهند، ما هم آمریکا را خواهیم زد و هم پایگاه هایی که پرنده های آمریکا از آن بلند می شوند را با وجود همه دوستی هایی که با کشورهای دیگر داریم، خواهیم زد. این بار درگیری ما چند برابر شدید تر از عین الاسد است. پاسخ ما خیلی جدی خواهد بود.

رضایی گفت: مطمئن باشید این بار اگر آمریکایی ها کوچکترین غلطی را بکنند آن موقع است که ایران حتی سلاح ها و ابزارهای ناشناخته ای را به کار خواهد برد. مثل همین ماهواره نور که تا زمانی که در مدار قرار ندادیم، هیچ کسی اطلاع نیافت. آن موقع بسیاری از کشورها خواهند فهمید که ما از سلاح های جدیدی هم استفاده خواهیم کرد و شکست سنگینی به آمریکا وارد می‌کنیم. ما جنگی را با آمریکا، آغاز نخواهیم کرد اما پایان هر رویارویی و درگیری که واشنگتن شروع کند با ماست.

وی افزود: تحلیل من این است که آمریکایی ها به دنبال ماجراجویی هستند. دو ماه پیش می خواستند حادثه ای را در عراق صورت دهند اما نتوانستند انجام دهند. حالا بعید نیست که در سه چهارماه آینده دست به ماجراجویی در خلیج فارس بزنند. ترامپ می خواهد یک ماجراجویی آبرومندانه و اقتدار نمایشی را انجام بدهد که بله من توانستم با ایران برخورد کنم و فکر می کند که می تواند در انتخابات آینده آمریکا بهره برداری کند. به همین دلیل از دوستانمان در کشورهای حوزه خلیج فارس می خواهیم که در دام ماجراجویی آمریکا قرار نگیرند. البته این ماجراجویی، بیشتر برای یک اقدام تبلیغاتی برای انتخابات است. البته اگر امریکا غلطی بکند ما انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

Share