فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در آستانه‌اشرفیه

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در روستای کشل آزادسرا شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شده و در بررسی‌های انجام شده دریافتند فردی ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیر قانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار، پرچین و حفر خندق محصور کرده است.

سردار ملکی به تشکیل پرونده در این رابطه اشاره و تصریح کرد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در این راستا متهم ۶۱ ساله به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

Share