احمد دنیامالی: اجازه معامله بر سر منافع شهرمان را به هیچ فرد و نهادی نخواهم داد

راهبرد ما تبدیل تهدیدهای احتمالی به فرصت‎های واقعی جهت بالندگی شهروندان است

دنیامالی گفت: مردم شریف شهرستان بندر انزلی بدانند اینجانب به عنوانِ منتخب شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی در مسیر تأمین منافع شهر و شهروندان اجازه معامله بر سرمنافع شهرمان را با هیچ فرد و نهادی نخواهم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد دنیامالی منتخب مردم انزلی در مجلس یازدهم درباره اتفاقات روزهای اخیر و برخی حواشی پیش آمده در خصوص مصوبه طرح توسعه منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: درباره مصوبات مجلس دهم و مسائل مترتب بر منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی باید به مردم عزیزمان عرض نمایم که تمامی اتفاقات روی داده را رصد می‌کنیم و استراتژی بنده منطبق بر دوری جستن از فضای احساسی و خارج از منطق بوده و براین اساس هر تصمیم گیری در فرایند دوراندیشانه با اجماع نظر کارشناسی، قانونی و با تکیه بر منافع هم شهریانم خواهد بود.

وی یادآور شد: مردم شریف شهرستان بندر انزلی بدانند اینجانب به عنوانِ منتخب شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی در مسیر تأمین منافع شهر و شهروندان اجازه معامله بر سرمنافع شهرمان را به هیچ فرد و نهادی نخواهم داد.

دنیامالی تاکید کرد: بنابراین ضمن ارج نهادن به نگرانی های ایجاد شده اطمینان خواهم داد که درآینده نزدیک به لطف خداوند، با بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد، و ظرفیت های قانونی کشور، اتفاقات خوبی در راه است و خبرهای خوشی را برای شما رقم خواهیم زد.

منتخب مردم انزلی در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه راهبرد ما تبدیل تهدیدهای احتمالی به فرصت های واقعی جهت بالندگی شهروندان انزلی‌چی و گیلانی است، تاکید کرد: درخواست بنده از همه مردم خوب و فهیم شهرستان، دوری گزینی از فضاهای ملتهب ایجاد شده در افکارعمومی است، تا در کنار یکدیگر و با هم افزایی همه جانبه، موانع پیش روی را هوشمندانه و از مسیرهای قانونی موجود پشت سر گذاریم.

Share