فرهنگ آرامش بخش رضوی را میهمان خانه هایتان کنید

دعوت مدیرمسئول دیارمیرزا از اصحاب رسانه برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

برگزیده نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش رسانه های حامی جشنواره نهم رضوی با ارسال پیامی به ستاد خبری دهمین دوره این جشنواره عموم مردم گیلان و اصحاب رسانه را به مشارکت در این رویداد مهم فرهنگی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سینا هوشمند گورابی، مدرمسئول و سردبیر دیارمیرزا و برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال۹۸، همزمانی برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی با ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی نسبت به اهل بیت و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.
برگزیده نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش رسانه های حامی جشنواره نهم رضوی با ارسال پیامی به ستاد خبری دهمین دوره این جشنواره عموم مردم گیلان و اصحاب رسانه را به مشارکت در این رویداد مهم فرهنگی دعوت کرد.
سینا هوشمند احمد گورابی، سردبیر خبرگزاری دیار میرزا در استان گیلان در این پیام چنین آورده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درحالیکه با شیوع ویروس کرونا، بشریت سبک جدیدی از زندگی را آغاز کرده و فضای مجازی نقش اثرگذار و حیاتی خود را پیش از گذشته نمایان کرده است، برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیک فرصت مناسبی است که به کتاب، این مونس و غمخوار همیشگی بشر، توجه بیشتری کرده و در جهت ارتقای کیفیت زندگی، ساعات خوشی را در کنار خانواده با شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی سپری کنیم.
همزمانی برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی با ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی نسبت به اهل بیت و ترویج فرهنگ رضوی فراهم آورده است.
اینجانب به عنوان برگزیده دوره پیشین این جشنواره، فرصت را مغتنم شمرده و از مردم فرهنگ دوست استان گیلان که آوازه کتابخوانی آنها همواره زبانزد خاص و عام بوده و خصوصا همکاران رسانه ای ام دعوت می کنم تا دراین جشنواره مشارکت داشته باشند تا بیش از پیش فرهنگ آرامش بخش رضوی را میهمان خانه هایشان کنند.
سینا هوشمند گورابی
مدیرمسئول و سردبیر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

گفتنی است دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سه بخش «فردی»، «گروهی» و «خانوادگی» با معرفی۱۲عنوان کتاب از فروردین ماه سال جاری آغاز و تا ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد مهم کتابخوانی می توانند به سامانه الکترونیک این جشنواره کتابخوانی به نشانی «www.samakpl.ir» و یا «www.razavi.iranpl.ir» مراجعه کنند.

Share