جانشین فرامرز جمشیدپور انتخاب شد

حکم شهردار رشت برای فردی که دفتر کارش را پلمپ کرده بود!

طی حکمی ناصر حاج محمدی شهردار رشت محمد صادق رسولیان را به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت محمد صادق رسولیان به عنوان “سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی” شهرداری رشت منصوب شد.

در متن حکم چنین آمده است:

جناب آقای محمد صادق رسولیان

با سلام و احترام

نظر به سوابق و تجارب جنابعالی، بموجب این حکم در راستای اجرای ساختار سازمانی شهرداری رشت بدینوسیله به عنوان ” معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت” منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری در توسعه شهری و تسهیل عبور و مرور و نیز با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

گفتنی است پیش از این فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت بود که در پی ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در مناقصه خط تولید جدید کارخانه کود آلی رشت به ناچار استعفا داد.

اگرچه رسولیان از جمله مدیران باسابقه شهرداری است اما نکته جالب درباره انتصاب او این است که آذرماه سال ۹۸ اتاق «مدیریت پیمان و رسیدگی» شهرداری رشت به مدیریت رسولیان با دستور شهردار رشت پلمپ شده بود!

با توجه به حواشی این روزهای شهرداری و اعلام وصول طرح سوال از شهردار رشت باید دید که واکنش اعضای شورا به این انتصاب چه خواهد بود.

 

Share