مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

حمایت ویژه اداره کل از ورزشکاران المپیکی | کاراته گیلان به جایگاه اصلی خود بازگشته است

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در دیدار با رییس هیات کاراته گیلان و برخی از ارکان این هیات گفت: کاراته گیلان به جایگاه اصلی خود بازگشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در دیدار با ریاست هیات کاراته گیلان و جمعی از ارکان این هیات که با حضور بانوی المپیکی کاراته ” سارا بهمنیار ” صورت گرفت، گفت: موجب خرسندی است که کاراته گیلان به جایگاه اصلی خود بازگشته است و در جهت انسجام و افتخار آفرینی برای استان و کشورمان گام برمیدارد.

وی ضمن تشکر از زحمات ” صوفی ” ریاست هیات کاراته استان گیلان به جهت برنامه ریزی های مدون این هیات اظهار داشت: آرزوی ما برای حضور و درخشش کسانی که به مسابقات المپیک اعزام می شود این است که به مانند مسابقات آسیایی که تیم های ما خوش می درخشند، بتوانیم مدالهای خوبی را از المپیک کسب کنیم و از اینکه استان گیلان در المپیک گذشته نماینده ای برای بازیها نداشت به نوعی همه ناراحت بودیم و از آنجایی که سطح مسابقات المپیک بسیار بالا و با ارزش است هر ورزشکاری آرزو می کند که بتواند به آن نقطه برسد و افتخار آفرین شود.

بخشی ادامه داد: امیدوارم سارا بهمنیار به عنوان بانوی جوان کاراته کای گیلانی بتواند در مسابقات المپیک خوش بدرخشد و خوشحالیم که تیم اعزامی گیلان برای المپیک تیم قدرتمندی است و هر کدام از ورزشکاران دارای رنکینگ بالا هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از حمایت های ریاست فدراسیون کاراته کشور گفت: آقای طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشور به جهت ارتباط و تعامل سازنده با هیات کاراته استان حمایت های بسیار خوبی از کاراته گیلان داشته اند و رضایتمندی خوبی از عملکرد هیات استان گیلان دارند و جا دارد که از زحمات آقای صوفی و همکاران وی در هیات کاراته استان تشکر و قدردانی نماییم.

بخشی خاطر نشان کرد: امیدوارم با بازگشت قهرمانان اسبق کاراته گیلان در کسوت مربی گری، بحث پرورش استعدادها و تقویت ورزش کاراته در رده پایه در رشته ی کاراته قوت بیشتری بخود بگیرد و کاراته گیلان به ریل اصلی خود به مانند گذشته باز برگردد و به اتفاقات پیش رو در این زمینه خوشبین هستم.

وی خطاب به “سارا بهمنیار ” عنوان کرد: همه ما این آمادگی را داریم که از شما به نحو احسن حمایت کنیم و این اراده در هیات کاراته استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد که از شما در بحث تجلیل حمایت گردد.

Share