با هدف تجلیل و تقدیر از تلاش های معلمان صورت گرفت:

حضور مدیر کل آموزش و پرورش در منزل فرهنگیان

در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم؛ «نادر جهان آرای» مدیرکل آموزش و پرورش استان به دیدار چند تن از معلمان و خانواده های فرهنگی استان رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم؛ «نادر جهان آرای» مدیرکل آموزش و  پرورش استان به دیدار چند تن از معلمان و خانواده های فرهنگی استان رفت و بابت سالها تلاش و کوشش صادقانه و بی منت آنها در مسیر تعلیم و تربیت نسل آینده ساز کشور، تقدیر و تشکر کرد.
جهان آرای ابتدا به منزل خانم «سیده کبری موسوی زاده» از فرهنگیان شاغل در ناحیه ۱ شهر رشت  رفت و  از تلاش و مجاهدت این بانوی آموزگار در روند تداوم آموزش در روزهای تعطیلی ناخواسته مدارس تقدیر کرد و از نزدیک در جریان تداوم آموزش دانش آموزان در بستر «شاد» قرار گرفت.
وی سپس با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به عیادت« هادی عبدالرحیمی» از فرهنگیان بازنشسته وخوشنام شهرستان املش که در بستر بیماری است رفت و ضمن عرض تبریک بابت فرارسیدن ایام هفته معلم، از ایشان دلجویی و تقدیر و برای بهبودی ایشان دعا کرد.
دیدار با خانواده زنده یاد  «سیدحسین هاشمی» سومین برنامه دیدار حضوری مدیرکل آموزش وپرورش استان با فرهنگیان و خانواده های آنها  در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم بود.  زنده یاد  هاشمی از فرهنگیان پیشکسوت منطقه رحیم آباد بود که در سال گذشته براثر ابتلا به  بیماری  کرونا ویروس دار فانی را وداع گفت. جهان آرای با حضور در منزل این خانواده صبور فرهنگی و اهدای لوح تقدیر به همسر ایشان، از صبر و همراهی آنها در طول سالهای خدمت و ایام بعد از وفات ایشان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

Share