آیت الله فلاحتی در شورای عفاف و حجاب گیلان:

حجاب برخی مردان از عده‎ای زنان بهتر است | مقابله با ناهنجاری‌ها هوشمندانه، عاقلانه و مدبرانه باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان اجرای احکام شرع را مبنای تشکیل حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: بزرگ ترین فعالیت در جامعه اجرای برنامه های فرهنگی است به طوری که آحاد مردم آن را ببینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه عفاف و حجاب استان با اشاره به وجود تشویش در اجرای برنامه های اجتماعی اظهار کرد: هماهنگی بین دستگاه های متولی در برطرف کردن معضلات جامعه و ساماندهی رفتارهای اجتماعی اثرگذار است.

وی، وجود انگیزه جمعی و اجتماعی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی در مقابله با بی بندوباری ها و بی حجابی ها به خوبی ورود کرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری ها باید هوشمندانه، عاقلانه و مدبرانه باشد، تصریح کرد: حجاب حکم شرع بوده و بی حجاب صریحا به جنگ قرآن آمده است.

آیت الله فلاحتی، وجود وزارت امر به معروف و نهی از منکر در ساماندهی بی بندوباری ها در جامعه را موثر دانست و بیان کرد: در آیین نامه امر به معروف و نهی از منکر مشکلی وجود ندارد و در اجرا با کاستی هایی مواجه هستیم.

وی، خواستار ارائه طرح و برنامه توسط دستگاه های متولی و اندیشمندان جامعه برای مقابله با بی حجابی شد و گفت: دستگاه های متولی باید پیگیر اجرای برنامه های مقابله با پدیده بی حجابی و روزه خواری در جامعه باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ارزشی ترین ارزش های انقلاب، دگرگونی های فرهنگی بوده است.
آیت الله فلاحتی، حجاب برخی مردان را بهتر از عده ای از زنان در جامعه ذکر کرد و یادآور شد: لباس و پوشش باید بر مبنای ایرانی اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه بی حجابی پدیده ای است که دشمن در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کرد، اظهار کرد: اکنون می خواهیم با برنامه دشمن مقابله کنیم و این امر به معنای بگیر و ببند در جامعه نیست.

امام جمعه رشت، اجرای طرح ناظر را برنامه موفق و خوبی از طرف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: شاهد موفقیت ۹۰ درصدی طرح مذکور در جامعه بوده ایم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه مبنای تشکیل حکومت اسلامی اجرای احکام شرع است، بیان کرد: بزرگ ترین فعالیت در جامعه اجرای برنامه های فرهنگی است به طوری که آحاد مردم آن را ببینند.

Share