در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورا؛

جزئیات بودجه ۹۰۵ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری رشت تصویب شد

در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای این شهر جزئیات بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری در حالی به تصویب رسید که شرایطی که پیش‌ از این کلیات بودجه شهرداری رشت به مبلغ ۹۰۵ میلیارد تومان به تصویب اعضای شورا رسیده بود و در این جلسه با جزئیات این بودجه نیز موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورا ناصر حاج محمدی شهردار رشت، با تشکر از اعضای شورا جهت برگزاری جلسات پی‌درپی برای بررسی بودجه، از همکاران شهرداری در حوزه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرداری رشت تشکر و قدردانی کرد.

شهردار رشت با بیان اینکه هزینه‌های جاری سال ۹۹ به مبلغ ۳۷۴ میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده است، اظهار داشت: در حوزه تملک دارایی عمرانی مبلغ ۵۱۱ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: امسال برای پرداخت حقوق و مزایا مبلغ ۲۸ میلیارد تومان برای هرماه پیش‌بینی شده است که نسبت به سال گذشته با افزایش ۵ میلیارد تومانی همراه بوده است.

حاج محمدی با تشریح هزینه‌های عمرانی بالای ۳ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: در بحث تملک املاک حدود ۵۸ میلیارد تومان، آسفالت معابر ۶۲ میلیارد تومان، هوشمندسازی و هزینه‌های سازمان فاوا ۱۶ میلیارد تومان، حقوق رفت‌وروب ۸۰ میلیارد تومان، حفظ و نگهداری فضای سبز ۳۰ میلیارد تومان، پرداخت دیون ۴۶ میلیارد تومان، خرید ماشین‌آلات عمرانی ۳.۵ میلیارد تومان، خرید قیر ۸.۵ میلیارد تومان، دفن زباله ۵.۵ میلیارد تومان، جمع‌آوری آب‌های سطحی ۱۶ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: از ردیف ۱ تا ۳۲ بودجه که در اختیار اعضای شورا می‌باشد سرجمع مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از هزینه‌های جاری کسر شده تا برای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اختصاص یابد.

Share