وزارت بهداشت اعلام کرد:

جان‌باختگان کرونا در کشور به ۵۹۵۷ نفر رسید | کرونا جان ۸۰ نفر دیگر را در ایران گرفت

کیانوش جهانپور اعلام کرد: تاکنون ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹۵۷ نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹۵۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹۵۷ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۷۳ هزار و ۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. البته ۲۹۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت بیان کرد: تاکنون ۴۵۳ هزار و ۳۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: از اینکه مردم با رعایت بهداشت عمومی و فردی و پرهیز از سفر و تردد غیرضروری با همکاران ما در بسیج مقابله با کرونا همکاری می‌کنند، متشکریم.

Share