امام جمعه صومعه‌سرا:

توسط نماینده، کارهای بزرگ و تاثیرگذار صورت بگیرد|حضور اعضای شورا در سطح شهر محسوس نیست

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه نماینده مجلس باید جند پروژه اساسی که سبب تحول و آبادانی شهرستان می‌شود، انجام دهد تصریح کرد: پروژه‌های جزئی وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید توسط نماینده، کارهای بزرگ و تاثیرگذار صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل زا شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(پنج‌شنبه، ۱۸اردیبهشت) در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا در کشور و دنیا مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای مقابله با این ویروس، یک حرکت وسیع و جهادی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است افزود: با توجه به همه معضلاتی که در کشور وجود دارد اما این سربلندی برای ما در دنیا هست که پر مدعاترین کشورها در این جریان بازماندند اما ایران این دشمن را تا حدودی شکست داده و مدیریت کرده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فضای دوستی و همدلی باید در جامعه حاکم باشد و کارهای بزرگی برای توسعه و آبادانی شهرستان انجام شود.

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه نماینده مجلس باید چند پروژه اساسی که سبب تحول و آبادانی شهرستان می‌شود را انجام دهد، تصریح کرد: پروژه‌های جزئی وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید توسط نماینده، کارهای بزرگ و تاثیرگذار صورت بگیرد.

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: فرصت چهار ساله نماینده به سرعت می‌گذرد و نباید فرصت را از دست دهد، بلکه با تجربه و ظرفیتش و با استفاده از مدیران دلسوز یک اقدام جهادی در انجام کارهای بزرگ داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انجام شرح وظیفه مسئولان به منظور نادیده گرفتن خدمات اداره‌ها نیست اظهار کرد: گاهی وقت‌ها کیفیت کار ضعیف موجب هدررفت هزینه‌ها می شود.

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه مدیریت شهری نداریم و مشکلات ادامه دارد افزود: حضور اعضای شورای صومعه‌سرا در سطح شهر محسوس نیست و در انتخاب و معرفی افراد به عنوان مدیران شهری، واقعیت‌های شهرستان را بیشتر ببیند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بر روی قیمت اجناس و ارزاق عمومی بیشتر نظارت داشته باشند گفت: متاسفانه قیمت ارزاق عمومی به شدت در حال افزایش است.

وی با اشاره به طرح رزمایش مواسات تصریح کرد: به دلیل روحیه نوع‌دوستی که در مردم وجود دارد، رزمایش وسیع مواسات اتفاق افتاده که شهرستان صومعه سرا در این رزمایش پیشی گرفته است.

Share