رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت خبر داد:

توزیع سه هزار افطاری از درآمد موقوفات رشت در شب‌های قدر

حمیدرضا کریمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از توزیع سه هزار وعده افطاری در شب‌های قدر از محل درآمد موقوفات داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از توزیع سه هزار وعده افطاری در شب های قدر از محل درآمد موقوفات داد.

حمیدرضا کریمی گفت: در عمل به نیت موقوفه مرحوم حاج میرزا نصیر مبنی بر اطعام در ماه مبارک رمضان، اداره اوقاف رشت با همکاری حسینیه شهدای گمنام اقدام به توزیع سه هزار وعده افطاری در شب های قدر در مناطق محروم رشت می نماید به طوری که در هر شب، هزار وعده توزیع می شود.

وی یادآور شد: هزینه این اطعام از عواید موقوفه حاج میرزا نصیر (حاکم رشتی) تامین شده که دارای نیت اطعام در ماه مبارک رمضان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت همچنین از برپایی محافل انس با قرآن یادبود شهدای سلامت در بیمارستان های رشت خبر داد و گفت: این محافل با حضور قرای ممتاز و بین المللی استان گیلان اسماعیل وفایی و محمود لطفی نیا به ترتیب در روز های سه شنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن اجتماعات بیمارستان رازی رشت و شنبه ۲۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات بیمارستان حشمت رشت برگزار خواهد شد.

Share