آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در آستارا:

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان آستارا

بسته های کمک معیشتی که با کمک خیرین آستارایی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، تهیه شده است قرار است در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مرحله سوم برگزاری رزمایش کمک مومنانه، توزیع هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا صبح امروز در شهرستان آستارا آغاز شد.

این بسته های کمک معیشتی که با کمک خیرین آستارایی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، تهیه شده است قرار است در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شود.

در مرحله سوم این رزمایش بسته های معیشتی با اقلامی همچون برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما و مرغ بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

ارزش هر بسته غذایی تهیه شده ۲۰۰ هزار تومان است و برای تهیه این بسته ها در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

امام جمعه آستارا در حاشیه آغاز توزیع این بسته های کمک معیشتی در مصلی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری سپاه ناحیه آستارا و سایر دستگاه ها در این شهرستان اجرایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا از خیرین و مردم نیکوکار این شهرستان در کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و افزود: در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: از آغاز انجام این رزمایش، بسته های کمک معیشتی به تعداد ۵۸۵۰ بسته به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان تا امروز در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در حاشیه آغاز توزیع این بسته های کمک معیشتی،اظهارکرد: سپاه ناحیه آستارا قبل از عید نوروز ۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش دیار میرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share