سرمربی سپیدرود رشت:

تمرینات سپیدرود کاملا تعطیل است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: باید دید سلامت جامعه چگونه تامین می‌شود و در مقابل، اصلا مهم نیست چه تیمی صعود می‌کند و کدام تیم‌ها سقوط می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، نادر دست‌نشان در ارتباط با سرنوشت لیگ یک پس از فروکش کردن شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: واقعیت این است که شرایط مناسبی نداریم و چاره‌ای هم نیست. تعطیلی ۲ ماهه مسابقات، بازیکنان را از شرایط مسابقات خارج کرده است، اما این عدم آمادگی برای همه تیم‌ها است. ما پیش از تعطیلی لیگ، شرایط خوبی داشتیم و در نیم‌فصل دوم از نظر کسب امتیاز، تیم دوم جدول بودیم.

وی در ادامه، در خصوص ابهامات آینده لیگ یک، تصریح کرد: موضوع اینجاست که باید دید سلامت جامعه چگونه تامین می‌شود و در مقابل اصلا مهم نیست چه تیمی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند و کدام تیم سقوط می‌کند. من هم دوست دارم مسابقات لیگ یک ادامه پیدا کند، اما اگر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش این اجازه را نداد، فکر می‌کنم دیگر اعتراض معنی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پیرامون وضعیت فعلی این تیم، افزود: فعلا تمرینات ما کاملا تعطیل است و از طرفی فوتبالیست‌های ما مثل بازیکنان اروپایی نیستند که در خانه امکانات تمرین داشته باشند. در این شرایط خیلی سخت است اگر ۳ هفته یا کمتر به ما فرصت تمرین بدهند و بعد مسابقات آغاز شود، اما چاره دیگری هم نداریم و باید در انتظار اظهارنظر قطعی مسئولان امر باشیم.

Share