رمضانپور نرگسی تاکید کرد؛

تفکرات سیاسی را در کار شورایی دخیل نکنیم|از ظرفیت قرارگاه خاتم برای پروژه‎ها استفاده شود

رمضانپور نرگسی تاکید کرد: شهرداری رشت در شرایط بحرانی است و با وحدت کلمه داشته باشند تا وطایف خودمان را به درستی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد رمضانپور عضو شورای شهر رشت با اشاره به تشکیل شوراهای شهر و روستا با بیان اینکه اصل مغفول مانده در قانون اساسی در دوره خاتمی به اجرا درآمد گفت: بعد از گذشت ۲۰ سال باید از ظرفیت شوراها برای شهر و مدیریت شهری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یک سال و نیم دیگر از عمر شورای پنجم مانده است و با افزایش وحدت نباید تفکرات سیاسی را در کار شورایی دخیل کنیم.

رمضانپور نرگسی تاکید کرد: شهرداری رشت در شرایط بحرانی است و با وحدت کلمه داشته باشند تا وطایف خودمان را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: با کمک استانداری و نمایندگان فعلی شهرستان رشت نظیر جعفرزاده ایمن آبادی و جبار کوچکی نژاد توانستیم برای تراموا یک ردیف بودجه داشته باشیم.

این عضو شورا گفت: تراموا در قانون ترافیک باید برای شهر بالای یک میلیون نفر جمعیت احداث شود که این مسئله مانع بزرگی برای دریافت مجوز بود اما با پیگیری های لازم توانستیم این مانع را برداریم و مصوب شد که شهر با جمعیت زیر یک میلیون نفر هم می تواند تراموا داشته باشند.

رمضانپور نرگسی با تاکید به بهره مندی از ظرفیت قرارگاه خاتم برای پروژه های بزرگ عمرانی در شهر رشت تصریح کرد: در شرایط فعلی مالی شهراری رشت امکان راه اندازی و اجرای پروژه های بزرگ با مشکلاتی مواجه است و پیشنهاد می کنم در حال حاضر که شرایط همکاری قرارگاه خاتم ایجاد شده از این ظرفیت استفاده شود.

 

Share