معاون مهندسی راه و شهرسازی:

تعریض مسیر خمام به خشکبیجار تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود

حیدری با بیان اینکه تعریض مسیر خمام به خشکبیجار تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، ادامه داد: ۳,۸ کیلومتر از آسفالت و زیرسازی مربوط به بخش خمام می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به پروژه تعریض محور خمام به خشکبیجار، عنوان کرد : فاز اول از پروژه مذکور به طول حدود ۷,۸ کیلومتر درحال اجرا بوده و عرض نهایی جاده ۱۳,۵ متر، یعنی حدود ۲,۵ متر تعریض از هر سمت خواهد بود.
یعقوب حیدری در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه در فاز اول تعریض مسیر خمام به خشکبیجار، خشکبیجار به خمام و خشکبیجار به لشت‌نشاء در دستور کار بوده و طرح تعریض در فازهای بعدی تا مسیر آستانه اشرفیه ادامه می‌یابد، تصریح کرد : فاز اول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده و پیمانکار فازهای بعدی در سال جاری از طریق مناقصه مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعریض مسیر خمام به خشکبیجار تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، ادامه داد: ۳,۸ کیلومتر از آسفالت و زیرسازی مربوط به بخش خمام می‌باشد، که درحال حاضر عملیات خاک‌برداری و زیرسازی جاده توسط پیمانکار درحال اجرا بوده و آسفالت آن تا یک‌ماه آینده عملیاتی می‌گردد.
حیدری با تاکید بر اینکه در لاین راست جاده مشکل خاصی وجود نداشته، اما تعدادی تیر برق در لاین چپ جاده قرار گرفته که با وجود مکاتبات صورت‌گرفته موفق به جابجایی آنها نشده‌ایم، اذعان داشت : هزینه این‌امر حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، که به پیمانکار سپرده شده تا با هماهنگی اداره برق نسبت به جابجایی تیرها مبادرت گردد.
به گفته‌ی وی، تعریض ۲۸ پل آب‌رو در محور خمام تا خشکبیجار در دست اجرا است.

Share