مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان خبر داد؛

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات صندوق توسعه ملی جهت آبرسانی به روستاها

مراسم معارفه مدیر آبفای شهرستان لنگرود با حضور مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و مهندس حسینی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره اعتبارات آب و فاضلاب شهری و روستایی خاطرنشان کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی جهت آبرسانی به روستاها با تخصیص ۱۰۰ درصد ابلاغ شده است.

سیدمحسن حسینی در مراسم معارفه مدیر امور ابفای لنگرود گفت با اشاره به اجرایی شدن یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: افزایش بهره وری در ارائه خدمات و رضایتمندی بیشتر مشترکین از اهداف طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی است.

وی تصریح کرد: در استان گیلان نیز شرکت آب و فاضلاب از سوم اسفندماه سال گذشته بصورت یکپارچه در حال خدمت رسانی است و در تمام شهرستان ها نیز این روند اتفاق خواهد افتاد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در خصوص برنامه های این شرکت برای جلوگیری از مشکلات کم آبی، ادامه داد: در جاهایی که با کمبود آب مواجه هستیم همانند سالیان گذشته دنبال ایجاد منابع جدید و راه اندازی تاسیسات زیربنایی خواهیم بود.

حسینی با اشاره اعتبارات آب و فاضلاب شهری و روستایی خاطرنشان کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی جهت آبرسانی به روستاها با تخصیص ۱۰۰ درصد ابلاغ شده است.

در ادامه سیروس شفقی، ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری را باعث یکپارچگی اقدامات دانست و گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی و ایجاد مدیریت واحد برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان روستایی و شهری است.

 فرماندار لنگرود، رینگ دور شهر را یکی از ضروریات شهر دانست و تصریح کرد: با مصوبه دولت طرح یکپارچه سازی صنعت آب در حال اجرا است و بر این اساس شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری لنگرود باهم ادغام و این دو شرکت در قالب یک شرکت و مدیریت واحد فعالیت می‌کند.

گفتنی است، قاسم زاهدی به عنوان مدیر امور ابفای شهرستان لنگرود منصوب شد.

Share