فاطمه شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

تأکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام | تمام مکاتبات در اختیار اعضای شورا قرار گیرد

فاطمه شیرزاد، عضو هیئت رییسه شورای شهر رشت اظهار داشت: بهتر است ابتدا پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را به پایان برسانید و برای شروع پروژه‌های جدید نیاز به منابع مالی پایدار داریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، عضو هیئت رییسه شورای شهر رشت اظهار کرد: تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ضروری است و در این شرایط بحرانی مالی آیا می‌توان پروژه‌ی جدیدی را شروع کرد؟ و بهتر نیست که پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را به پایان برسانیم؟

شیرزاد افزود: بهتر است ابتدا پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را به پایان برسانید و برای شروع پروژه‌های جدید نیاز به منابع مالی پایدار داریم.

وی اظهار داشت: با توجه به پیشنهادات کاهش اضافه‌کار در جلسه تلفیق شورای شهر رشت بنده یکی از مخالفان این موضوع بودم که به تصویب نیز نرسید.

شیرزاد همچنین ادامه داد: گفته‌ شده است تمامی مکاتبات در اختیار اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد در صورتیکه بعضی از مکاتابات در اختیار اعضا گذاشته نمی‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: انتشار برخی از اخبار میلی در شورای شهر و حذف بعضی مطالب و بازی با کلمات در رسانه‌ها منجر به وارونه جلوه دادن اخبار واقعی می‌شود.

عضو کیمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت بیان کرد: گفته شده بود همه حقوق‌ها واریز شده است اما ۴۰ راننده اتوبوس در اسفندماه تا به امروز حقوق دریافت نکردند و چرا مطرح کردن این موضوع که ۴۰ راننده اتوبوس حقوق اسفند را نگرفتند باعث حساسیت یک عضو شورا شده و این جای سوال دارد.

 

Share